Ефективні переговори і великі продажі для дизайнерів інтер єру - Європейська Школа Дизайну 1
/*.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}*/

ЕФЕКТИВНІ ПЕРЕГОВОРИ ТА ВЕЛИКІ ПРОДАЖІ ДЛЯ ДИЗАЙНЕРІВ ІНТЕР'ЄРУ

Вчимося грамотно вести переговори і продавати свої послуги.

30.07

Дата

19:00

Час

від 3950 грн

Вартість

Адреса

Ефективні переговори і великі продажі для дизайнерів інтер єру - Європейська Школа Дизайну 7

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС БУДЕ КОРИСНИМ:

Початківцям дизайнерам і декораторам інтер'єру, хто закінчив навчання на дизайнера, але не знає, як бути далі і з чого починати.
01
Дизайнерам і декораторам інтер'єру, що практикують і хочуть підвищити рівень своєї компетенції та навички в продажах.
02
Тим, хто зараз проходить навчання на дизайнера і хоче знайти першого замовника вже зараз.
03
Ефективні переговори і великі продажі для дизайнерів інтер єру - Європейська Школа Дизайну 8
ПРО КУРС:

Чи замислювалися ви про те, чому в одного дизайнера немає відбою від замовників і щоб отримати проєкт, потрібно записатися в чергу, а інші згодні на будь-якого замовника?

Найчастіше між цими дизайнерами є велика відмінність, яка полягає в технології продажів.

Про що ви дізнаєтесь:

- Як правильно проводити переговори?

- Як отримати максимальну користь з переговорів для себе і для замовника?

- Які бувають типи замовників і які правила поведінки з кожним з них?

- Який він, ваш ідеальний клієнт?

- Як виявити токсичного клієнта?

- Як знайти своїх перших клієнтів?

- Смертельні помилки в процесі знайомства

- Правила ефективної презентації

- Як отримати аванс після першої зустрічі?

- Як підняти цінність і вартість послуг?

І багато іншого.

Для вас більше не буде проблемою пошук клієнтів.

Ви будете професійно вести переговори і виявляти потребу замовника.

У вас буде складена і відпрацьована ефектна презентація себе та своїх послуг.

Будь-яке заперечення клієнта більше не буде заганяти вас в глухий кут.

Укладання договорів на будь-які суми більше не буде для вас проблемою.

Ви навчитеся вибудовувати спілкування і відносини з клієнтом на ваших умовах.


Програма:

1 Архітектура продажів та переговорів
Визначення та критерії професійних переговорів і продажів.
Які особливості переговорів і продажів дизайнерів інтер'єру?
Як виглядає весь цикл переговорів від початку проєкту до кінця?
Як проводити переговори з максимальною користю для себе і замовника?


2. Типи замовників
Які бувають типи замовників?
Правила поведінки з кожним типом.
Як зрозуміти кожен тип замовника?
Портрет вашого ідеального клієнта?
З якими клієнтами не варто працювати?
Як виявити токсичного клієнта?
Як відбудовувати кордону з кожним?


3. Пошук і знайомство
Як знайти перших клієнтів, отримати перші відгуки та рекомендації?
Методи і способи пошуку клієнтів.
Як правильно входити в контакт з клієнтом?
Правила встановлення контакту з замовником.
Як привернути до себе людину за перші 3 хвилини?


4. Виявлення потреби
Золоті правила виявлення потреби.
Смертельні помилки в процесі знайомства.
Як зрозуміти, що потрібно замовнику на 100%?
Професійний підхід до постановки запитань та обовёязкові питання.
Техніки активного слухання.
Як правильно резюмувати слова клієнта?


5. Презентація рішення
Правила ефективної презентації проєкту або рішення.
Як робити презентацію в розрізі потреби замовника?
Обов'язковий алгоритм презентації рішення і вартості ваших послуг.
Як підняти "цінність" і знизити "ціну" в сприйнятті замовника?
Формування вартості послуг дизайнера.


6. Робота з запереченнями
Типи і причини виникнення заперечень.
Чого ніколи не можна робити з запереченнями?
Правила та алгоритми обробки заперечень.
Чого від вас чекає замовник, кажучи "ні"?
Як перевести "заперечення" в "питання"?


7. Завершення переговорів
Як правильно підводити підсумки переговорів?
Яку форму оплати краще вибрати?
Чого не можна допускати, завершуючи спілкування?
Що і як потрібно фіксувати в кінці спілкування з замовником?
Як "дотиснути" замовника до оплати?
Обов'язкові "фінальні штрихи" професійного парламентера.


8. Додаткові техніки і поради
Як прокачати емоції в продажах?
Як виробляти незабутнє враження і запам'ятовуватися?
7 неочевидних порад дизайнеру.
Як підняти цінність і вартість своїх послуг?
Як брати ідеальні відгуки та рекомендації?
Просунуті техніки та методики переговорів.


Як буде проходити навчання?

- 8 занять по 3 години
- Початок занять о 19:00 кожного вівторок та четвер.
- Заняття будуть проходити в on-line форматі
- В кінці кожного заняття відводиться 30-60 хвилин для відповідей на питання
- Після кожного заняття учасники отримують домашні завдання
- Після виконання Д /З відправляються на перевірку і зворотний зв'язок
- По закінченню навчання ви отримаєте сертифікат про успішне проходження програми



Пакети участі:

СТАНДАРТ

Доступ на платформу для навчання
Доступ до всіх 8-ми сесій
Відеозаписи всіх занять
Всі матеріали та завдання
8 чек листів по заняттям
Підтримка та спілкування в Telegram
Підсумкова оф-лайн зустріч після закінчення програми

БІЗНЕС

Доступ на платформу для навчання
Доступ до всіх 8-ми сесій
Відеозаписи всіх занять
Всі матеріали та завдання
8 чек листів по заняттям
Підтримка та спілкування в Telegram
Підсумкова оф-лайн зустріч після закінчення програми
Індивідуальна перевірка всіх Д/З
2 особисті консалтинг сесії 1х1 з викладачем (супроводження)
Окремий чат для індивідуальних разборів


Бронюйте місце в програмі прямо зараз, щоб ваша знижка не згоріла.

До зустрічі на навчанні і великих вам продажів!

Графік: вівторок та четвер з 19.00 до 22.00.

Формат: Онлайн.

Ефективні переговори і великі продажі для дизайнерів інтер єру - Європейська Школа Дизайну 9

ЧОМУ ВИ НАВЧИТЕСЯ:

1
Грамотно презентувати себе.
2
Вправно вести переговори.
3
Знаходити «свого» замовника.
4
Керувати емоціями під час переговорів.
5
Працювати з запереченнями.
6
Визначати вартість своїх послуг.
7
Редагувати зустріч із замовником.
8
Викликати прихильність до себе людини за перші 5 хвилин розмови.
9
Вибудовувати особисті кордони з замовником.
Ефективні переговори і великі продажі для дизайнерів інтер єру - Європейська Школа Дизайну 9

СПІКЕР:

Speaker photo 10
ДЕНИС ДЕОГЕН

Засновник консалтингової компанії ECO Sales System

ДЕНИС ДЕОГЕН

ЗАСНОВНИК КОНСАЛТИНГОВОЇ КОМПАНІІ ECO SALES SYSTEM

ДЕНИС ДЕОГЕН

ЗАСНОВНИК КОНСАЛТИНГОВОЇ КОМПАНІІ ECO SALES SYSTEM

10 років практики в продажах і переговорах.
Засновник консалтингової компанії ECO Sales System (Збільшення продажів, впровадження CRM систем, автоматизація продажів).
Сертифікований бізнес тренер від BogushTime.
1,5 роки управління European Design School в ролі Директора.
Кілька років щільної взаємодії з дизайн середовищем.
Приватне навчання на Дизайнера Інтер'єру в EDS.

Ефективні переговори і великі продажі для дизайнерів інтер єру - Європейська Школа Дизайну 11

З ПИТАНЬ ЗАПИСУ НА КУРС:

Organizer photo 12

ЛІНА ТВЕРДОСТУПОВА

eds.profit.eds@gmail.com +38 044 355 10 17
Ефективні переговори і великі продажі для дизайнерів інтер єру - Європейська Школа Дизайну 9

Адреса:

Ефективні переговори і великі продажі для дизайнерів інтер єру - Європейська Школа Дизайну 13

ХОЧЕТЕ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО КУРС?

Напишіть нам, і наші менеджери з радістю проконсультують Вас!

Напишіть нам
або зателефонуйте
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Залиште Ваші контактні дані, щоб ми могли зв'язатися з Вами і записати на курс
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Залиште Ваші контактні дані, і ми допоможемо Вам зробити вибір!